Tomorrow’s Corrections Today, vol. 5

Slated to appear on the New York Times’ Corrections page, October 12, 2004:

Because of an editing error, an article in yesterday’s International News section by Terence Neilan about the release of Yaser E. Hamdi, an American citizen who had been held in U.S. prisons for three years without having charges filed against him (until a Supreme Court ruling in June found the detention to be unlawful), “U.S. Returns Detainee to Saudi Arabia After 3 Years“, was both erroneously titled and published too early. The corrected article was slated to run in late January 2005, and should have been titled “U.S. Returns President to Texas After 4 Years”. The Times regrets the error.